Vilken härlig helg!

Den här långhelgen har varit helt underbar! Vi har inte gjort så mycket fast ändå har vi det.

Oskar mötte mig vid stationen i onsdags. Vi åkte vi med Håkan och Julia och handlade och sen åt vi en god middag som Julia hade gjort. Vi gick ut och spelade krocket som jag är sämst på, fick beviset i helgen... Efter att jag hade förlorat varenda gång så bestämde vi oss för att åka och köpa en film, blev hej baberiba. Den var rolig men ja höll på att somna i slutet.

Vi gick upp och åt frukost. Oskar cyklade iväg och gymmade med Anders och jag tog en lång promenad med Kurt. När alla var tillbaka så åkte vi till Köpis och åt lunch, blev en natcho tallrik för min och Oskars del. När vi hade ätit klart så gick vi och handlade lite mat till kvällen. Väl hemma så tog vi tag i disken som var ett diskberg, gjorde pizzasallad till den hemlagade pizzan vi skulle äta senare och så spelade vi lite kort, tills Oskar blev sur för att han förlorade hela tiden. När vi hade ätit klart gick vi ut och spelade krocket och boule.. Kricket gick lika dåligt som förra gången men boulen vann jag! 
När vi kom in tittade vi lite på hockeyn och sen somnade jag i soffan till någon film...

Vi åt frukost och tog det allmänt lugnt till Nina och Lasse kom och hämtade oss och vi åkte med dem hem. Väl hemma där så fikade vi lite och bara satt och pratade till Oskar och jag gick ner på stan för att Oskar skulle klippa sig. Han blev grymt snygg! Efter han hade klippt sig så gick vi och köpte en plånbok åt honom. När den var inhandlad gick vi hem och åt en god pastarätt som Lasse hade gjort. Efter maten tog vi en promenad och senare var det hockey igen.

Vi blev väckta av Nina som sa att det var frukost, vi gjorde i ordning oss och nu sitter jag på tåget på väg hem.
Idag ska vi åka in till stan och titta på en studentklänning till mig och ikväll blr det en myskväll hemma hos Jessica.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0