Oj förra veckan var fullspäckad!

Måndag 4/10
Jag bestämde mig för att ringa bilskolan och börja köra igen, för nu vill jag ha körkort! Jag fick tid redan dagen efter och jag kände mig väldigt motiverad. Senare jobbade jag, det gick bra men va väldigt mycket att göra.

Tisdag 5/10
Ställde jag klockan som jag inte hade gjort på väldigt länge. Kände mig lite små nervös för den nya bilskolan.. Ny bil och ny lärare. Men när jag väl var där gick det väldigt bra och min trafikskolelärare är helt underbar. Efter körningen blev det en lunch med mamma, väldigt mysigt och sen följde ja med henne tillbaka till jobbet. Tog en promenad därifrån till jobbet och jobbade fram till 23.

Onsdag 6/10
Fixade jag lite här hemma innan ja åkte in till stan med Elsa. Vi shoppade, lunchade, fikade i Gamla stan och flirtade med vakter på slottet. Åkte hem och jag och Jenny lagade middag. Senare blev det TV och bokade hockeybiljetter.

Torsdag 7/10
Var jag hemma hela dagen. Fixade lite här hemma tills Jessica kom och hämtade mig och Jenny. Åkte till hovet och såg AIK - Brynäs. Blev en skit match men de va kul att träffa Martin. Efter matchen tog jag tunnelbanan hem till Oskar och sov där.

Fredag 8/10
Var jag hemma hos Oskar med Lasse. Senare kom Oskar hem och vi gjorde iordning oss och lagade lite mat. Sen åkte vi till Globen och såg NHL-premiären. Det var riktigt kul och mysigt. När hockeyn var slut åkte vi hem till mig.

Lördagen 9/10 & Söndagen 10/10
Jobbade jag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha var det kul att umgås med lasse? :P sekunderna måste varit oändliga!

2010-10-27 @ 17:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0