I torsdags

I torsdags var en sån dag då jag verkligen kände mig lycklig.
Det hände så mycket bra saker så hela jag kände mig så otroligt glad!

Det första var att tjejerna ringde mig kl 2 på natten och berättade att de var hemma och att de hade haft det super bra. Kändes skönt att höra deras röster igen efter 2 veckor.

Det andra var att när jag vaknade sen på morgon hade jag fått ett sms av pappa där det stod att min nya Samsung Wava hade kommit. Den hade jag väntat på i 3 veckor.

Det tredje var att jag hade Oskar hos mig hela dagen tills han skulle åka på sin träning men det gjorde ingenting eftersom jag åkte till honom efter den trevliga middagen med Malin.

Sist men inte minst fick jag ett oväntat samtal från Matilda som berättade att hon hade det super bra men började få lite hemlängtan redan. Oj va jag saknar henne!

men det var en dag jag verkligen kände mig lycklig med allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0