Igår..

Vaknade jag hemma hos Oskar... Jag gjorde i ordning mig och åkte hem och träffade tjejerna. Vi hyrde film och åt en massa gott.. Vi grät till en av filmerna och vi skrattade åt att Elsa är så klantig. Så underbart att man både kan skratta med dem.

Hela dagen igår kände jag mig deppig och hängig... Så när tjejerna hade gått hem och kvällen kom låg jag bara och frös på soffan... Mamma bestämde att jag skulle vara hemma idag.

När jag satt och pratade med mamma kom ännu fler tårar. Efter filmen vi såg tänkte jag jätte mycket Tobbe, vi bestämde tillsammans att när jag mår bättre ska vi åka till graven och sätta ljus. Har inte varit där på jätte länge, vi brukar annars åka dit på årsdagen och på hans födelsedag men under just den tiden hann vi inte med.

Jag hatar att vissa dagar kan jag känna mig så otroligt deppig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0