När ja äntligen trodde...

Hatar klumpen i magen som gör mig så otroligt osäker.. Känner illamående och vill helst bara försvinna ifrån allt. Åka bort och komma tillbaka när ja mår som vanligt igen.

När ja äntligen trodde att jag var på väg tillbaka hände en sak som gjorde så att jag kom ner på botten igen...
Jag gjorde fel som tittade men du gjorde fel med det du skrev. Nu kommer det dröja innan ja kommer börja lita igen.. Känns så otroligt jobbigt när du är där borta nu, där hon finns.. Ja är här och vet inte ett skit om vad som händer där..

Det enda ja kan försöka med är att försöka lita på dig fast klumpen i magen säger något helt annat..

Ja behövde verkligen inte det här just nu, har så mycket annat att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0