Ojojoj vilken helg!

Fredag 28/1
Vaknade jag bredvid min älskling. Vi gjorde i ordning oss och jag åkte till jobbet och han hem till sig. På jobbet var det helt ok men va jätte tråkigt att jobba ensam, hade ju haft sällskap av Stephanie hela veckan. Som tur var så gick tiden ganska fort. Efter jobbet fick ja skjuts av Elina till Mörby. I Slussen träffade jag Oskar och hans 2 kompisar. Vi åkte till Medis och mötte upp alla. Efter det åkte vi till Lobby. Därifrån kom vi inte ifrån fören halv 4.

Lördag 29/1
Jag och Oskar vaknade vid 12. Då var det bara att gå upp, äta frukost och packa för sen skulle ja köra upp till Gävle. Vi var uppe i Gävle till halv 4 och då hade Julia lagat jätte god mat. Efter maten kollade vi lite på TV innan vi mötte upp killarna inne i stan. Det är alltid lika kul att träffa dom! Vi var först hos Johan och senare gick vi till Olerys. Där blev vi kvar och satt och pratade och drack.. lite för mycket... Vi gick till Max och sen tog vi en taxi.

Söndag 30/1
Vi vaknade vid 1 och ja kunde ha sovit många fler timmar.. Oskar åkte iväg och åkte skridskor och jag och Julia åkte till Köpis. Hittade ingenting att handla, hamnade istället på ett café som vi satt på läääänge. Vi åkte hem och tittade på tv och sen var det bara att åka och hämta Oskar. Vi åt mat och senare åkte vi hem till Pär. Där spelade dom Ffa och Nhl. Jag satt och planerade mina planer för nästa helg!

Idag 31/1
Ställde vi på kl 09.15 men inte för att vi gick upp då. Julia ropade på oss 10.10 och då skulle vi hämta Martin halv.. Vi packade iordning våra saker och åkte. Innan bilen fortsatte hem blev det en lunch med Martin på 9an.
Jag körde hem Oskar och sen var det bara att åka till jobbet..

Längtar redan tillbaka till Gävle. Har faktiskt saknat den staden...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0