Helgen den 7/1 - 9/1

Helgen blev inte som ja hade tänkt men den va jätte bra!
I fredags när ja satt på jobbet ringde min kära vän Jessica och frågade om jag ville följa med till Tegel efter jobbet. Jag var lite tveksam i början men hon lyckades övertala mig och vi bestämde att hon skulle komma till mitt jobb efter jag hade slutat med kläder och allt.

Det var inte alls mycket folk på tegel men vi hade väldigt kul ändå som alltid när vi är tillsammans. Jag var hemma vid 5 och somnade som en stock.

Lördagen blev ja väckt av mamma och pappa. Oskar kom över och vi åkte på kalas. Efter kalaset hade vi middag här med mina gudföräldrar och min gudsyster. När vi hade ätit klart åkte föräldrarna in till stan och hem till oss kom det lite kompisar.

Igår städade vi bort julen, skickade med mormor och morfar saker till landet, pluggade teori och tittade på film.
På tisdag är det dags igen...

Puss Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0