Nytt försök?

Hej, eller vad säger man?!
Har inte bloggat på super länge men kanske ska börja igen, är ju väldigt skönt att skriva av sig lite då och då.


Det har hänt mycket sen jag bloggade sist, en hel sommar har gått och nu är det höst snart vinter igen..
Tänkte inte berätta om hela sommaren förutom att den va grym! Har varit på massa nya ställen och träffat nya människor. Kanske lägger upp lite bilder sen istället, för bilder säger ju mer än ord.

Idag är det i alla fall söndag igen och jag sitter på jobbet och har 8 härliga timmar framför mig. Det är också farsdag, får hoppas att Jenny hittar på nått till vår kära pappa eftersom jag är fast här. 
  
                                              

Nu räcker det för just nu, kanske skriver något mer idag. Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0